Publisert: 29.08.2018 

Økt satsing på digitalisering ga effektivitetsgevinst for kundene

Cramo Norge lanserer sin kundeportal i full-skala hvor kundene får online-tilgang 24-7. Løsningen er blitt svært godt mottatt i bygg-...

Cramo Norge lanserer sin kundeportal i full-skala hvor kundene får online-tilgang 24-7. Løsningen er blitt svært godt mottatt i bygg- og anleggsbransjen.

Thomas Astrup, salgs- og markedsdirektør i Cramo er glad for at løsningen er lansert i Norge, og at den gir stor effektivitetsgevinst for kundene.

– Kundeportalen er mer enn en tradisjonell nettbutikk; her kan du finne utstyr, sammenligne, planlegge og bestille utstyr, og ikke minst returnere det igjen på en raskt og effektiv måte. Alle tjenester er digitalisert, og portalen er en naturlig del av vår digitale plattform, og integrert i ny og oppgradert nettside. Vi er stolte av at vår nettside også er blitt anerkjent og nominert i «Digital Awards for the Customer Journey», sier Astrup.

Salgssjef Nichlas Ambrosen forteller at flere og flere av kundene har fått øynene opp for løsningen, og ser fordelen av å kunne leie utstyr uavhengig av åpningstid.– Løsningen gir en mer effektiv håndtering av leieutstyr for kundene, slik at de kan konsentrere seg om sine oppgaver. Oversikt pr prosjekt gir kundene full kontroll på alt de leier fra oss, og at en rekke andre funksjoner som produktspesifikasjoner, sikkerhetsdokumenter, brukerdokumentasjon, årskontroller m.m. ligger tilgjengelig på ett sted, er tidsbesparende.

– Vi ønsker å gi våre kunder en sømløs opplevelse når de besøker vår nettside, og derfor er alle tilbakemeldinger viktig for utviklingen og vår videre digitale satsing, avslutter Thomas Astrup.

Email
Kopier link
Del med

Jobb

Se alle ledige stillinger her
Hold deg oppdatert med nyhetsbrev fra Fremtidens Byggenæring