Publisert: 20.10.2017 

Hunton vant årets beste stand på Bygg Reis Deg

Fredag 20. oktober ble årets beste stand på Bygg Reis Deg kåret. Det har vært høy kvalitet på alle de...

Fredag 20. oktober ble årets beste stand på Bygg Reis Deg kåret. Det har vært høy kvalitet på alle de 564 standene og juryen har hatt en vanskelig beslutning. Med fokus på bærekraft og produktenes opprinnelse, stakk Hunton av med seieren.

- Årets utstillere har lagt ned et enormt arbeide i å utforme sine stands og forberede sitt personale til å prestere best mulig når det gjelder som mest. I konkurransen om årets beste stand var det derfor vanskelig for juryen å skille mange gode kandidater. Juryen er svært imponert over kvaliteten på årets Bygg Reis Deg og ønsker å gi en ekstra honnør til to nominerte og en vinner av årets konkurranse, sier Gunnar Glavin Nybø, administrerende direktør i Bygg Reis Deg.

Juryen fremhever Huntons utforming og materialvalg på standen og måten dette reflekterer merkevaren og produktenes opprinnelse. Her lukter det bærekraft og sagflis i skjønn forening med lyden av fuglekvitter for å sette de besøkende i rett modus. Personalet fremstår imøtekommende og faglig dyktige. De presenterer bedriften og produktet på en god og lettfattelig måte. Standen er godt synlig, innbydende, lett tilgjengelig, har stor kapasitet og gir de ansatte en fin mulighet til en god dialog med kunden.

- Det er veldig gøy å motta denne prisen! Når det er så høy kvalitet på de andre utstillerne så blir det ekstra morsomt. Vi er rundt 20 ansatte som jobber på standen her, og dette er alles fortjeneste. Standen representerer Hunton og viser at vi har fokus på miljø i alt vi gjør. For eksempel på bakken bak dere ligger det grantreflis, og det råmaterialet er omtrent alle våre produkter laget av. Denne prisen er vi stolte av, sier Anette S. Strømberg, marketingsjef i Hunton.

Nådde nesten opp

De andre to nominerte i kategorien var Gausdal Landhandleri og Norgips.

- Vi satser på å være oss selv. Dette er takket være alle som jobber her og måten vi jobber på. Vi har bygget hele standen og vi ønsket en hjemmekoselig atmosfære. Traileren har fått mye plass, den symboliserer at vi er Norges beste på logistikk og distribusjon. sier Unn Elisabeth Tofthagen, markedssjef i Gausdal Landhandleri.

Juryen fremhever hvordan Gausdal Landhandleri har bygget standen som en innbydende versjon av sin merkevare. Her er det lett å slå seg ned og god stoppeffekt. Personalet er hyggelig og imøtekommende. Bruk av elementer som symboliserer bedriftens fokus på logistikk som konkurransekraft og lokal tilhørighet.

- Det er flott å få oppmerksomhet for standen, det er derfor den er her! Mote og rosa er en stor kontrast til byggenæringen og vi liker å gjøre ting med en tvist. Vi er opptatte av å skape trygge rom og boliger, og kle veggen med rett bekledning. Du kommer ikke på fest i joggebukse, sier Mikael Blomgren Marketing Manager Norgips.

Juryen trekker her frem måten Norgips sin kreativitet som skaper stoppeffekt, deres imøtekommende personale samt integrert digital kommunikasjon for å oppnå spredning i sosiale mediekanaler og økt oppmerksomhet.

Juryen har bestått av Øyvind Skarholt fra Byggevareindustriens forening, Aslaug Koksvik fra Virke Byggevarehandel, Andreas Ljones fra Norges Varemesse og Per Martin Tanggaard fra Nor Shipping med Gunnar Glavin Nybø fra Bygg Reis Deg som sekretær.

Email
Kopier link
Del med

Jobb

Se alle ledige stillinger her
Hold deg oppdatert med nyhetsbrev fra Fremtidens Byggenæring